loading

AVON: krása přímo do vašich rukou

Jednou z nejznámějších světových značek v oblasti kosmetiky, parfémů a přípravků pro ženskou krásu vůbec je nepochybně americký gigant Avon. Patří mezi průkopníky takzvaného multi level marketingu (MLM) neboli přímého prodeje. Její zakladatel však neměl s kosmetikou původně nic společného, živil se jako obchodní cestující s knihami.

David H. McConnell se jako obchodní cestující rozhoduje oživit své nevalné výsledky a k nákupu knih přidává ženám malý dárek v podobě parfému. Tento nápad jej přivádí na úplně jinou cestu. Roku 1886 totiž zjišťuje, že obrovský zájem o jeho parfémy je jasným signálem, čemu dávají ženy přednost. Proto zakládá společnost California Perfume Company (CPC) v New Yorku. Už v roce 1897 otevírá také svoji první laboratoř na výrobu a vývoj nových vůní.

Začátek 20. století
Práce se velmi daří a poptávka po parfémech pana McConnella je doslova neukojitelná. Přestože je v roce 1906 zničena kvůli silnému zemětřesení jeho kancelář v San Francisku určená pro západní pobřeží, úspěšný obchodník pokračuje i nadále ve svém růstu. V roce 1918 jeho prodeje přesahují hranici pěti milionů prodaných kusů a roku 1928 dosahuje obratu přes 2 miliony dolarů. V roce 1939 je celá firma přejmenována na Avon Products Inc. a začíná se zaměřovat i na deodoranty, péči o tělo a pleť a přírodní produkty.

Přímý prodej
Věren zkušenostem svých vlastních začátků, trvá McConnell na tom, aby výrobky jeho firmy byly prodávány týmem obchodních zástupců přímo zákazníkům v jejich vlastních domech. Vymýšlí tedy systém MLM, který odměňuje obchodní zástupce za prodané kusy, ale zároveň také za vyučení dalších obchodníků. Vznikají tak týmy, kdy každý vedoucí je odměňován procenty z prodejů svých vlastních prodejců. Firma je zaměřena zejména na ženy, proto časem dochází k tomu, že prodejem a zastupováním značky jsou pověřovány zejména ženy – tzv. „Avon ladies“.

Vlastní invence
Již od počátku je značka zaměřena zejména na výzkum a vývoj nových možností, z původní jedné laboratoře na vývoj a výrobu patentů se tak staly rozsáhlé prostory. Společnost zkoumala vliv různých látek na lidskou pleť, vlasy a organismus všeobecně a pomáhala tak k výrobě originálních parfémů, pleťových krémů, přípravků pro péči o tělo, profesionální péči o vlasy, vyživujících emulzí či dekorativní kosmetiky. O několik let později navíc přišla na řadu i kosmetika pro muže a nově také dětská linie produktů. To vše na výhradně rostlinné bázi při maximálním využití přírodních přípravků, ze kterých se díky složitým technikám daří získávat účinné výtažky. 

Avon pro ženy
V rámci svého zaměření zejména na ženy se Avon věnuje i celosvětovým nadacím a podpoře výzkumu rozličných chorob a vývoje léků. Část prodejních zisků je tak například věnována centru pro výzkum rakoviny prsu, jiná zase pro propagaci boje proti domácímu násilí. Ve spolupráci se světovými zdravotnickými centry také laboratoře Avon konzultují veškeré poznatky z přírodních věd a jejich možné využití v medicíně a jiných oblastech výzkumu. V těchto dnech zaměstnává vývojové centrum Avon více než 300 špičkových vědců a odborníků v této oblasti. I díky jejich práci tak může každá žena vyzkoušet výrobky pro každé období. Aktuálně je na trhu řada Solutions Winter, která se zaměřuje na obličej a jeho ochranu proti chladu a mrazu v zimních měsících.

Vaše volba
Na každé z vás je tedy rozhodnutí, zda chcete o svoje tělo opravdu pečovat. Kosmetické přípravky, parfémy i péče o zdraví, to vše nabízí značka Avon v prvotřídní kvalitě. Zárukou je nejen více než 80 světových patentů a jistota, že žádný z výrobků této značky není testován na zvířatech, ale také vědomí, že dostanete opravdu kvalitní přírodní výrobek. A nakonec můžete jako jedna z velké rodiny Avon ladies tyto výrobky i prodávat.





Autor článku: Krasa.cz



Aktuální články

  • Které barvy dekorativní kosmetiky a oblečení jsou nejvhodnější právě pro vás?

    Přemýšlíte nad vhodným výběrem barev? Nejste si jistá, zda vám více sluší rudá rtěnka, nebo vyniknete lépe v růžové? Víte, že existuje barevná typologie, která poukazuje na to, jaké barvy jsou vhodné pro každého člověka v závislosti na ročním období. Jde vyloženě o charakteristiku odstínů barev naší osoby v souvislosti s jarním, letním, podzimním či zimním obdobím.  Do které z těchto čtyř kategorií patříte? Na co je barevná typologie dobrá?...

  • Oblíbili jste si BB krémy? Zkuste i CC krémy!

    Po boomu oblíbených BB krémů se objevily CC krémy, které způsobily velký poprask v kosmetickém průmyslu. Chcete vědět, čím se liší a jak mohou být přínosné pro vaši krásu? A kdo má CC krémy v nabídce? Pojďme si je společně trochu přiblížit. V čem je hlavní rozdíl? Dvojité C v názvu pochází ze zkratky anglických slov color/ control correcting, což v překladu znamená „barevně sjednocující “. A to je hlavní rozdíl od BB krémů (v překladu blaming balm),...

  • Jak účinně bojovat s pigmentovými skvrnami a vyhrát

    Pigmentové skvrny nás mohou potrápit v každém věku. U starší pleti se jedná o tak zvané stařecké skvrny, avšak i mladá pokožka je ohrožena. Vznik je často zapříčiněn nadměrným sluněním, bez použití ochranných faktorů, anebo pokud ochranný faktor není dostatečně silný. Nemusíte zrovna jen ležet na pláži. I během běžného chození po městě nebo při sportu je pokožka bez použití přípravku s ochranným UV filtrem v ohrožení.     Základem je nepodceňovat...

Kosmetická a vizážistická
poradna ZDARMA
x

Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
OK Více informací