loading

Clinique: Zajistěte si dokonalou pleť

„Můžeme si zajistit dokonalou pleť?“ - tak zněla otázka, která stála za zrodem značky, jež má klinické kompetence přímo v názvu. Společnost Clinique jako jedna z odnoží kosmetického impéria Estée Lauder tvrdí, že rozhodně ano a směřuje své výzkumy k tomu, abychom mohli zapomenout, s jakou pletí a dispozicemi jsme se narodili. To jak naše pokožka vypadá, má být podle jejích odborníků až důsledkem správné a vhodně vybrané péče.

Všechno to začalo, když americký časopis Vogue uveřejnil článek právě s titulkem „Můžeme si zajistit dokonalou pleť?“, v němž redaktorka Carol Phillipsová rozmlouvala s dermatologem Normanem Orentreichem o různých návycích a způsobech, které aplikujeme ve snaze být pohlední. Rozhovor ukázala kosmetické královně Estée Lauder její snacha Evelyn a právě s pomocí tazatelky i zpovídaného pak vznikla nová značka – Clinique. Roku 1968 si odbyla svou premiéru na pultech prestižního obchodního domu Saks na newyorské 5. Avenue. Od začátku se profilovala jako hypoalergenní kosmetika, která pro každý typ pleti i pro každý účel za pomoci dermatologů vyvinula specifický výrobek, jenž pomůže vyřešit konkrétní problémy a uspokojit individuální potřeby pokožky.

Produkty Clinique následně prosluly po celém světě, ať už se jednalo o krémy proti vráskám, nebo populární tři kroky péče o pleť, které zahrnují čištění, exfoliaci a hydrataci. Od té doby značka rozšířila svůj sortiment nejen na celé tělo, ale od péče se posunula i směrem k dekorativní kosmetice a nabízí rtěnky, oční stíny, make-upyřasenky… Všechny přípravky Clinique jsou rovněž dermatologicky testované a bez přidaných vůní. Své zákaznice navíc značka šikovně vábí na pravidelné akce, díky nimž si mohou odnést jako bonus stylovou kosmetickou taštičku, kabelku, zmenšené verze oblíbených výrobků či alespoň zvýhodněná balení. Společnost samozřejmě nezapomíná ani na muže, kteří v jejím sortimentu najdou i kosmetické přípravky určené přímo pro ně, mezi nejoblíbenější patří třeba hydratační fluid M Protect.

A co by to bylo za značku, kdyby v jejím portfoliu nezaujímal významné místo také vlastní parfém? První vůně vytvořená v laboratořích Clinique roku 1975 se jmenovala Aromatics Elixir a měla květinový nádech. Ale nebylo to jen tak ledajaká voňavka. Parfumér Bernard Chant jej totiž namíchal věrně filozofii značky – byl to parfém pro ty, kteří by se rádi něčím navoněli, kvůli alergiím však dosud nemohli. Do té doby si alergici spíš jen šeptandou předávali informace o toaletních vodách, vhodných pro citlivou kůži, anebo se smířili s tím, že voňavky zkrátka nebudou používat. Teď se mohli radovat - první hypoalergenní vůně byla na světě! Na její úspěch navázal roku 1997 parfém, pojmenovaný díky svým povzbuzujícím tónům grapefruitu, bergamotu a mimózy Happy. Ve své základní podobě i mnoha variacích, do kterých se za 14 let na trhu převtělil, je široce oblíbený dodnes.




Autor: krasa.cz


Aktuální články

  • Které barvy dekorativní kosmetiky a oblečení jsou nejvhodnější právě pro vás?

    Přemýšlíte nad vhodným výběrem barev? Nejste si jistá, zda vám více sluší rudá rtěnka, nebo vyniknete lépe v růžové? Víte, že existuje barevná typologie, která poukazuje na to, jaké barvy jsou vhodné pro každého člověka v závislosti na ročním období. Jde vyloženě o charakteristiku odstínů barev naší osoby v souvislosti s jarním, letním, podzimním či zimním obdobím.  Do které z těchto čtyř kategorií patříte? Na co je barevná typologie dobrá?...

  • Oblíbili jste si BB krémy? Zkuste i CC krémy!

    Po boomu oblíbených BB krémů se objevily CC krémy, které způsobily velký poprask v kosmetickém průmyslu. Chcete vědět, čím se liší a jak mohou být přínosné pro vaši krásu? A kdo má CC krémy v nabídce? Pojďme si je společně trochu přiblížit. V čem je hlavní rozdíl? Dvojité C v názvu pochází ze zkratky anglických slov color/ control correcting, což v překladu znamená „barevně sjednocující “. A to je hlavní rozdíl od BB krémů (v překladu blaming balm),...

  • Jak účinně bojovat s pigmentovými skvrnami a vyhrát

    Pigmentové skvrny nás mohou potrápit v každém věku. U starší pleti se jedná o tak zvané stařecké skvrny, avšak i mladá pokožka je ohrožena. Vznik je často zapříčiněn nadměrným sluněním, bez použití ochranných faktorů, anebo pokud ochranný faktor není dostatečně silný. Nemusíte zrovna jen ležet na pláži. I během běžného chození po městě nebo při sportu je pokožka bez použití přípravku s ochranným UV filtrem v ohrožení.     Základem je nepodceňovat...

Lhůta na vrácení 1 rokx

Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
OK Více informací