loading

NIVEA: nejjemnější pohlazení z Německa

Jednou z nejznámějších světových značek v oblasti péče o pleť a tělo je zcela nepochybně fenomenální společnost Nivea. Uplynulo již téměř sto let od vzniku prvního produktu této německé značky. Díky jedinečným inovacím v oblasti kosmetiky a péče o pokožku se Nivea stala opravdu světovým skvostem.

V dobách lékárníků

Na úplném začátku stojí lékárník Carl Paul Beiersdorf, který roku 1882 zakládá svůj obchod. Tato firma je až dodnes majitelem značky Nivea. Roku 1890 společnost přebírá farmaceutik Dr. Oskar Troplowitz a pod jeho vedením dochází k naprosto převratné události, je totiž objeven unikátní emulgátor s názvem Eucerin. Ten umožňuje spojit do té doby neslučitelné látky a tím dává vzniknout jemným krémům a jiným kosmetickým přípravkům.

Zrození legendy
Roku 1909 vzniká slavný výrobek, kterým je první balzám na rty v malé tubě. Tento produkt dostává název labello, což ve volném překladu z latinských slov labeo a bello znamená „krásné rty“. O dva roky později přichází firma s nejslavnějším výrobkem vůbec a jedním z nejoblíbenějších kosmetických přípravků na světě – krémem Nivea. Také název značky a slavného krému je odvozen z latiny a znamená „sněhobílý“. Krém obsahuje řadu mimořádných látek, zejména pak Eucerin, který je hlavním tajemstvím výrobků řady Nivea, jehož hlavní složkou je lanolin získávaný z ovčí vlny. Tento výborný a jemný krém udržuje pleť svěží a dodává jí přirozenou vláčnost a jemnost. Díky svým vlastnostem získal obrovskou popularitu a až do dnešních dnů ho používá celý svět. Roku 1925 vzniká také slavné logo s bílým textem na modrém pozadí.

Druhá světová válka
V období těsně před druhou světovou válkou museli vedení firmy opustit všichni příslušníci židovské rasy, tehdejší předseda představenstva společnosti tak musel vést veškeré zahraniční operace z Amsterodamu. Po skončení války je firma nucena začínat znovu od úplného začátku, protože jako německá značka během těchto let ztratila naprosto všechny obchodní kontakty v zahraničí. Jedinou výhrou tak bylo úspěšné jednání marketingové manažerky Elly Heuss-Knappové, která značku během celé války distancovala od jakéhokoliv spojení s nacistickou ideologií.

Návrat na výsluní
I přes zničení všech továren v Hamburku během náletů a ztracení obchodních vztahů se značka po válce pomalu vrací na trh. Roku 1950 přichází s novou verzí pH5 Eucerinu, který se přizpůsobuje přirozenému pH lidské pokožky a tím jí ještě více pomáhá a osvěžuje. Roku 1951 pak vzniká první deodorační mýdlo, poté roku 1963 zase převratné Nivea mléko určené pro péči o pokožku celého těla. V následujících 25 letech pak Nivea rozšiřuje sféry svého zájmu a za tímto účelem vzniká i jednoznačné rozdělení značky mezi jednotlivé divize. Během osmdesátých let minulého století je zahájena výrazná kampaň se zaměřením na péči o tělo a pleť, dává tak vzniknout dnes již velmi dobře známému odvětví Skin and Body Care.

Jako dotek anděla
Dnes je značka Nivea světovým výrobcem různých výrobků, které poskytují nejlepší péči o vaši pleť i celé tělo. Tým špičkových odborníků ve výzkumném centru Nivea, jenž spolupracuje s lékařskými odborníky a světovými vědeckými centry, přináší světu řadu velmi přínosných objevů použitelných i pro medicínské či jiné účely. Základem však zůstává péče o pleť a její přirozenou krásu. Ženy tak mohou sáhnout po vzácně jemných krémech Expert Lift pro vypnutí pleti nebo po světově proslulé Nivea Q10. Oblíbená je také řada pro zpevnění pokožky, velké oblibě se těší zejména novinka v podobě tělového mléka do sprchy. Všechny produkty Nivea dávají ženám z celého světa každodenní pocit spokojenosti, díky jemné a šetrné péči o jejich pleť a pokožku.



Autor článku: Krasa.cz


Aktuální články

  • Které barvy dekorativní kosmetiky a oblečení jsou nejvhodnější právě pro vás?

    Přemýšlíte nad vhodným výběrem barev? Nejste si jistá, zda vám více sluší rudá rtěnka, nebo vyniknete lépe v růžové? Víte, že existuje barevná typologie, která poukazuje na to, jaké barvy jsou vhodné pro každého člověka v závislosti na ročním období. Jde vyloženě o charakteristiku odstínů barev naší osoby v souvislosti s jarním, letním, podzimním či zimním obdobím.  Do které z těchto čtyř kategorií patříte? Na co je barevná typologie dobrá?...

  • Oblíbili jste si BB krémy? Zkuste i CC krémy!

    Po boomu oblíbených BB krémů se objevily CC krémy, které způsobily velký poprask v kosmetickém průmyslu. Chcete vědět, čím se liší a jak mohou být přínosné pro vaši krásu? A kdo má CC krémy v nabídce? Pojďme si je společně trochu přiblížit. V čem je hlavní rozdíl? Dvojité C v názvu pochází ze zkratky anglických slov color/ control correcting, což v překladu znamená „barevně sjednocující “. A to je hlavní rozdíl od BB krémů (v překladu blaming balm),...

  • Jak účinně bojovat s pigmentovými skvrnami a vyhrát

    Pigmentové skvrny nás mohou potrápit v každém věku. U starší pleti se jedná o tak zvané stařecké skvrny, avšak i mladá pokožka je ohrožena. Vznik je často zapříčiněn nadměrným sluněním, bez použití ochranných faktorů, anebo pokud ochranný faktor není dostatečně silný. Nemusíte zrovna jen ležet na pláži. I během běžného chození po městě nebo při sportu je pokožka bez použití přípravku s ochranným UV filtrem v ohrožení.     Základem je nepodceňovat...

Lhůta na vrácení 1 rokx

Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
OK Více informací