Milí zákazníci,

i když situace v posledních dnech není pro mnohé z nás jednoduchá, rádi bychom vás informovali, že jsme s vámi ♥. Expedice vašich zásilek není aktuálními událostmi ovlivněna. 
V celém našem provozu společnosti Vivantis jsme zavedli hygienická a preventivní opatření, které mají za cíl ochránit zdraví našich zaměstnanců a současně eliminovat riziko přenosu jakékoliv infekce. Všechna tato opatření jsme zaváděli včas, pečlivě a v souladu s nařízeními vlády České republiky. 
Chtěli bychom vás současně ubezpečit, že máme dostatek skladových zásob na období minimálně 3 měsíců, přičemž skladové zásoby neustále doplňujeme. 

Pro rychlé zodpovězení vašich dotazů jsme sestavili seznam aktuálně frekventovaných otázek a odpovědí FAQ, které naleznete níže.

Ze srdce vám přejeme, ať období následujících týdnů bez úhony zvládnete. 


Jsme tu s vámi a držíme palce. 

Michal Špak
generální ředitel
 

Nejčastější otázky:

 

Můžu balíček zaplatit v hotovosti při převzetí?

V aktuální situaci doporučujeme využívat přednostně některý z on-line způsobů platby, tedy platbu kartou předem nebo bankovním převodem. Někteří dopravci sice dobírku ještě umožňují, ale situace se stále mění a doručení balíčku by se mohlo zbytečně zkomplikovat. 

 

Kdy budou dostupné roušky, dezinfekční a antibakteriální přípravky?

O toto zboží je v posledních týdnech enormní zájem. Přesto se snažíme produkty neustále naskladňovat. Některé z nedostatkových položek jsou právě na cestě a dostupné by měly být tento týden.

U zboží, které je aktuálně vyprodané si prosím nastavte “Hlídání produktu” a hned jak bude vyhlídnutý produkt skladem vám dáme vědět prostřednictvím e-mailu. Sledovat nás může také na sociálních sítích, kam budeme pravidelně přidávat dostupné novinky z této oblasti.

Co znamená, když je datum doručení u vybraného produktu až za několik dní?

Vzhledem k aktuální situaci je o některé položky větší zájem, než obvykle. U zboží, které je aktuálně k nám na cestě od dodavatele, je proto uvedeno přibližné datum doručení až k vám. O přesném datu doručení budete informováni e-mailem.

 

Jaká hygienická opatření dodržujete při přepravě balíčků?

V celém provozu společnosti Vivantis jsme zavedli hygienická a preventivní opatření, která mají za cíl chránit zdraví našich zaměstnanců i zákazníků. Snažíme se tak eliminovat riziko přenosu jakékoliv infekce. Všechna tato opatření jsme zaváděli včas, pečlivě a v souladu s nařízeními vlády České republiky.

 

Jsou výdejny otevřeny? Jaká je provozní doba? Je personál chráněn?

V současné době je naše výdejna v Chrudimi z preventivních důvodů uzavřena. V Praze na Florenci jsme vám plně k dispozic v rámci otevírací doby. Všichni naši zaměstnanci používají ochranné pomůcky a prostory jsou pravidelně dezinfikovány.

 

Mohu změnit místo doručení balíčku?

Kontaktujte nás prosím na tel. 468 006 316 a pomůžeme vám.

 

Kde je můj balíček? Objednávka mi ve slíbeném termínu nedorazila.

Velice se omlouváme za komplikace, které jsou způsobeny aktuální situací. Trasu vašeho balíčku sledujte prosím prostřednictvím odkazu (Tracking), který jsme vám zaslali v e-mailu o odeslání objednávky. Naši operátoři dělají, co mohou, ale pro dohledání aktuálního stavu balíčku používají stejné informace, které máte k dispozici i vy. Děkujeme

 

Je možné si produkty objednat i do zahraničí?

Ano, zboží je možné si objednat i na Slovensko. Využijte k tomu prosím přímo náš e-shop Vivantis.sk a pro produkty z oblasti zdraví Prezdravie.sk. Děkujeme.

 

Jak mohu stornovat objednávku?

Napište nám na info@krasa.cz a pomůžeme vám.

 

Potřebuji fakturu 

Napište nám prosím e-mail na info@krasa.cz i s vašimi fakturačními údaji.

 

Kde najdu EET účtenku?

EET účtenka vám dorazí e-mailem.

 

Mohlo by se vám hodit:

Manikúry a pedikúry
Kosmetika pro každý den