Principy ochrany soukromí na Krasa.cz
Krasa.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit veškerá nastavení v  Nastavení soukromí.
Rozumím
Upravit nastavení soukromí
Více informací o ochraně soukromí
loading
loading
 

Oriflame kosmetické dárkové sady

Oriflame

Značka Oriflame patří mezi silné hráče na trhu v oblasti krásy a kosmetiky. Tato švédská společnost čerpá z dlouholeté historie a tradice, která sahá do sedmdesátých let minulého století. Značka si zakládá na kvalitních výrobcích a bohaté nabídce, ze které si vybere skutečně každý bez ohledu na věk a pohlaví. Jde o mezinárodní kosmetickou firmu, která vsadila na přímý prodej. V současné době je zastoupena ve více než 60 zemích světa.


O značce Oriflame

Značka Oriflame působí na trhu již od roku 1967. Své produkty prodává prostřednictvím kosmetických poradců. Firma si velmi rychle získala oblibu mezi zákazníky, čemuž odpovídá také skutečnost, že působí téměř po celém světě. Hlavní filosofií této značky je snaha odmítat testování kosmetických výrobků na zvířatech. Jednotlivé ingredience kosmetických produktů nepocházejí z mrtvých zvířat a nepůsobí zvířatům žádné utrpení. Výrobky Oriflame disponují garancí nejvyšší kvality.

Oriflame švédská přírodní kosmetika přináší přes 600 produktů, obsahují pouze vybrané a prověřené ingredience. V České republice působí značka od roku 1990 a patří mezi nejvýznamnější kosmetické značky na trhu. Jen málokdo by neznal oblíbenou kosmetiku Oriflame, kterou prodávají nezávislí kosmetičtí poradci. Těchto poradců je více než 70 tisíc a stále přibývají noví. Oriflame kosmetika však nebyla vždy tolik oblíbená, jako je tomu v současnosti. Do roku 2005 stála ve stínu konkurenční značky Avon.

V roce 2005 nastal v komunikaci Oriflame velmi zásadní zlom. Vznikla nová filozofie, která je zaměřena na soulad kosmetické značky s přírodou. Vznikly nové kampaně, které mají za cíl zvýšení nákupních preferencí ve prospěch značky. Hlavním cílem bylo, aby se značka dostala do povědomí zákazníků. Společnost Oriflame zvolila zcela novou strategii. Prostřednictvím silných kampaní, které na konci roku 2006 proběhly, se podařilo posílit postavení společnosti na trhu a vzbudit zájem o inovativní výrobky.

Na koho se značka orientuje?

Kosmetika Oriflame se orientuje na mladé ženy ve věku 20 – 40 let, které žijí ve středně velkých a menších městech. Jde o ženy, které o sebe rády pečují, chtějí se líbit a hýčkat, ale zároveň hledají kosmetiku cenově dostupnou. Strategie, kterou firma zvolila, se velmi osvědčila. Důraz je kladen na přírodní složky, které kosmetika obsahuje. Je určena pro všechny ženy, dokonce i ty, které mají citlivou pokožku.

Krédem značky se stal slogan „Oriflame, inspirováno přírodou“.  Reklamu podpořilo také slavné osobnosti, jako například Tereza Maxová, která se stala tváří značky Oriflame. Modelka se velmi ztotožňuje s estetickými zásadami společnosti. Oriflame kosmetiku propagovala také oblíbená herečka a moderátorka Lucie Zedníčková.

Oblíbené produkty Oriflame

Patrně nejtypičtější produkt této značky je zázračný kelímek Oriflame. Jde o velmi oblíbený přípravek s obsahem včelího vosku, který je vhodný k ošetření popraskaných rtů, loktů, lůžek či jiných suchých a hrubých partií. Zázračný kelímek se nejprve objevil v růžové barvě, dnes už jej můžete zakoupit v inovativním designu, například s příchutí třešní. Tento produkt patří mezi nejoblíbenější a nejoriginálnější výrobky kosmetické společnosti Oriflame.

Kosmetiku Oriflame lze rozdělit na několik kategorií, péče o pleť, dekorativní kosmetika, vůně, péče o tělo a o vlasy, doplňky, wellness a produkty pro muže. Nabídku Oriflame můžete sledovat prostřednictvím katalogů, ale také online.

Mezi kosmetické výrobky, které získaly nadprůměrné hodnocení v roce 2007, jsou „sada pro profesionální mikrodermabrazi, zázračný kelímek a Fixátor podkladového krému. Tyto výrobky se pyšní titulem „doporučeno Asociací vizážisty a stylistů ČR“.

Společnost si velmi zakládá na svém přístupu k přírodě, vsází za kvalitní přírodní přísady. Od roku 2000 vlastní globální technické centrum GTC v Irsku. Vědecký tým vyvíjí nové inovativní technologie. Společnost jde plně v souladu s přírodou.  Používá aerosoly, které neničí ozón.

Zvolené filtry:
Oriflame×
Kosmetické dárkové sady×

+-Filtr

1 produktů

Řadit dle:

Nahoru

dny
:
hodiny
:
minuty
:
sekundy
Lhůta na vrácení 6 měsícůx