Presence - EDT
Popis
Přítomnost má nyní svou vůni. Ta vůně je teď přítomností. Je úspěšný, sebejistý, inteligentní a kosmopolitní. Dosáhl již mnohého a proto se může zastavit a bilancovat. Hledat a objevovat skutečné hodnoty v životě. Je elegantní a stylový, extrémně vkusný - oceňuje luxus, ale vždy hledá výrobky s charakterem, hloubkou a duchem. Člověk, jehož charisma naplní místnost, osobnost kterou nelze ignorovat, osobnost jedinečné přítomnosti.
Vůně byla uvedena na trh v roce 2001.
Složení
bergamot, zázvor, kardamon, skořice
šalvěj, jablko, otočník
santalové dřevo, týkové dřevo, jantar, fazole Tonka, pižmo
Parametry
Společnost Mont Blanc se zrodila roku 1906. U jejího stvoření stáli tři muži. Podnikatel Claus Johannes Voss, obchodník Christian Lausen a Wilhelm Dziambor. V roce 1913 představili znak společnosti, který představovala bílá hvězdička na černém kruhovém podkladu. První butik byl otevřen v Hamburgu roku 1919, kde si zákazníci mohli vybírat ze široké nabídky originálních designů. Zpočátku společnost Mont Blanc vyráběla luxusní pera nejvyšší kvality. V roce 1952 již pod touto značkou můžeme nalézt nejen pera, ale i módní doplňky, kožené výrobky a hodinky. Všechny výrobky značky Mont Blanc vychází v limitované sérii, aby zákazník neztratil pocit jedinečnosti. V roce 1995 je otevřen butik v New Yorku a poté i v ostatních zemích po celém světě. V roce 2001 vstoupil Mont Blanc na trh také s vlastní sérií vůní. Parfémy Mont Blanc jsou svým složením stejně jedinečné a originální jako pečlivě a detailně propracované výrobky. Lépe řečeno jde o umělecká díla. Vůně značky Mont Blanc se vyznačují luxusem a nadčasovou elegancí.

-
-